tiistai 1. marraskuuta 2011

Välipala

Sain valmiiksi yhdeksännen hassutuspistelyni, pienen jouluisen kuvan. Koska en löytänyt sopivaa kehystä viimeistelin kuvan joulukortiksi. Tämähän on se Outin minulle lähettämä minikitti....

Nyt mulla on eka joulukortti valmiina tälle vuodelle... Kohtahan niidenkin askartelua pitää jo miettiä. Ja nuo taustalla näkyvät lapaset....

Ovat hyvissä ajoin saatu nimipäivälahja Seijalta. Täydellisen ihanat!

Tälläisiä sormien lämmittimiä mulla ei vielä ollutkaan. Kiitos tuhannesti Seija!

5 kommenttia:

  1. Ihanat lapaset. Tosi käytännölliset ja kauniit.

    VastaaPoista
  2. Upeat ja käytännölliset lapaset :)

    VastaaPoista
  3. Onpas tosiaan ihanannäköiset ja näppärät lapaset!

    Kiva joulukortti tuli tuosta. Huh, tosiaan, pitäisi ruveta jossain vaiheessa suunnittelemaan, mimmoisilla korteilla tänä vuonna läheisiään kiusaisi...

    VastaaPoista
  4. Niin kaunis tuo edellisen päivityksen vuodenaikatyö..ja Joulu-korttikin jo valmistui,hyvä hyvä :)
    Minulla liittyy tuohon Joulukortiksi tehtyyn mini-kittiin rakkaita muistoja..se on juuri se eka työ jonka ystäväni Pirkko antoi mulle ja josta koko harrastukseni alkoi !!

    VastaaPoista