lauantai 13. marraskuuta 2010

Nimipäivä






Rouva Huopatossunen lähetti minulle eilen näin ihanan e-kortin nimipäiväni kunniaksi. Jotenki mulla tuli heti mieleen meidän pienoismaailma, jossa on samannäköstä kukkaistutusta! Kiitos kovasti! Sain myös toisen kortin, Eijalta. Ihania, kauniita ruusuja, kiitos myös Eijalle!


Sain myös kortin etanapostilla, äidiltä ja isältä ja vielä oikean kukankin. Onkohan tämä sellainen timanttiananas tai jotain...

Ja sitten hellyyttävin kaikista;

pojan koulussa tekemä liina! Tuli heti omat kouluajat mieleen... Sain tietysti nimipäivälahjan myös mieheltäni, mutta siitä ei nuyt ole kuvaa, sillä se on retkeilytarvike ja oli jo koekäytössäkin vikalla melontaretkellä. Nimittäin Ortliebin pesusoikon, oikein hyvä astioiden tiskauksessa ja saa siinä pestyä jotain nyrkkipyykkiäkin. Kiitoksia kaikille minua muistaneille!

Mutta huh, olen istunut kolme päivää Messukeskuksessa luennoilla ja olen aivan puhki. Eilen oli vielä työporukan pikkujoulutkin. Neuleita on luennoilla valmistunut, mutta palaan niihin myöhemmin. Nyt lepäilen...

3 kommenttia:

  1. Myöhästyneet nimpparionnittelut perjantain johdosta!!

    Tosi suloinen tuo poikasi tekemä liina. Ihana!

    VastaaPoista
  2. Myöhästyneet nimpparionnittelut minultakin!

    VastaaPoista
  3. Sitä Utopiaa minäkin ajattelin tuota korttia valitessani :).

    VastaaPoista