tiistai 11. tammikuuta 2011

RPH 11

Tammikuu huristaa kovaa vauhtia ja nyt on jo aika siirtyä syksyisempiin malleihin.






Eli ihana kirsikka-aiheinen pikkutaulu tulee tästä meidän keittiötä sadonkorjuuaikaan koristamaan. Tykkään tästä ihan hurjasti. Ninnu sen minulle jo vuonna 2009 lähetti syyssetti-vaihdossa. Oli tarkoitus pistellä se viime syksyksi mutta tielle tulikin Fin-Ger RR ja Syyspiristys enkä ehtinyt pistellä itselle yhtikäs mitään. Siispä olen päättänyt korjata tilanteen kerralla tänä vuonna.  Odottakaapa vaan mitä aloitan huomenna. Se on toinen tähän sarjaan kuuluvista tauluista!

3 kommenttia:

  1. Ihanan värinen! Huh, minä aloitin tänään pistelyn 28 countille yhden yli ja kyllä on ikävä flobaa :)

    VastaaPoista
  2. Ah,ranskalaista maalaisromantiikkaa.
    Kirsikat on kauniin punaisia,nuo
    Bonheur de Dames kitit on kaikki kauniita.

    Ajatella että ollaan jo näin pitkällä,11.työ jo menossa.
    Tähän on tullut jo rutiinia,etsiä malli ja siihen langat (tai kitti),aloittaa työ ja kuvata ,tehdä päivitys ja ilta meneekin mukavasti
    blogi-kierroksella..
    Miksiköhän tiskit ja pyykkäys ei innosta mua yhtään näin paljon.. :D ????!!

    VastaaPoista
  3. On nätti malli! Mielenkiinnolla odotan sitä toista kuvaa.
    Minulla on muuten ihan samat fiilikset kuin Maijalla, ei kiinnosta pyykit ym. kotityöt. Eilen oli pakko pestä pyykkiä, imuroida jne. + oli lasten kuskaamisia harrastuksiin. Koko ilta meni ja meitä olis siis mieheni ja minä näitä kaikkia asioita säätämässä. Onneksi ehdin sentään aloittaa 11. päivän LK:n mallin.

    VastaaPoista