maanantai 3. tammikuuta 2011

RPH 3 ja talvikuvia

Talven jälkeen tulee tietenkin kevät, eli keväinen kellotaulu aloitettu.

Kummallista, mutta mulla olis vaan kauhee hinku jatkaa noita jo alotettuja valmiiksi eikä olla kokoaika alottelemassa uutta työtä....  Mutta, on täällä muutakin tehty kun pistelty. Eilen käytiin pitkällä (10 km:n) lenkillä hiihtäen (ja tänään luisteltiin).

Meiltä kun kävelee kolmisen kilometriä niin pääsee ladulle, joka johtaa Keimolan ihanille hiihtolenkeille. Siellä ollaan oltu ahkerasti tänä talvena. Suosittelen kaikille!
Mikään ei ole rentouttavampaa kuin nauttia hiljaisesta, kauniista, lumisesta metsästä, käydä lenkin jälkeen saunassa ja sitten voi taas hyvällä omallatunnolla istua pistelemään tai neulomaan.... Ja kauheeta sentään. Olen unohtanut laittaa tänne yhden käsintehdyn joululahjan. Eli naapuri antoi minulle lahjaksi omatekoista saippuaa! Aivan ihana tuoksu, vaikka tuoksuton varsinaisesti onkin. En ole vielä kokeillut mutta seuraavaksi pääsee kokeiluun tämä palasaippua. Kiitos Veronika!

5 kommenttia:

  1. Minä olen ihan täysin ihastunut kaikkiin vuodenaika juttuihin, sulle on kivat taulut tulossa!
    Hiihtämässä olen minäkin jo käynyt muutaman kerran, tänään en ennättänyt ja pakkastakin oli 20 astetta. Minähän olen (ollut)suorastaan hiihtohullu, vaan nyt nämä käsityöt tasaavat sitä, meinaa mennä hulluus tuon ristipistoilun puolelle;)

    VastaaPoista
  2. Kivoilla vuodenaikatöillä olet alkanut hassuttelemaan :-)

    VastaaPoista
  3. Meillä on hiihtäminen jäänyt suunnittelun asteelle, mutta luistelemassa sentään kävimme lomalla. Jospa viikonloppuna ennättäisi hiihtääkin...

    VastaaPoista
  4. Minäkin tykkään noista vuodenaikajutuista ja kuukausijutuista =) Minä olen hiihtänyt ehkä 100 metriä, kun mehtäsuksilla paarustin ladun naapurin pellolle. Ehkä se pitää jokunen kerta vielä kiertää aina lumisateiden jälkeen.

    VastaaPoista
  5. Ihanan raikkaan värisiä vuodenaika-malleja,-on se vaan niin hauskaa käydä näitä katsomassa toisten blogeissa.
    Miten erilaisia töitä voidaankaan valita..sarjasta seinävaatteita tulee ihana!!
    Tykkään:)
    Kukin on tähänkin haasteeseen lähtenyt ihan omalla tyylillään-
    On pieniä sööttejä malleja,keskikokoa paljon ja sitten aamulla kun luin amerikkalaisia blogeja eräälläkin oli kaikki kolme aloitettua sellasia että malliin tarvittiin vähintään 7 a4 paperia!!:D

    Mun temperamentille tää hassuttelu sopii hyvin ,ei mitään paineita että mun tarttis saada valmista vuodessa
    Tammikuu on muutenkin niin pitkä,kylmä ja pimeä niin tälläinen hupailu on just paikallaan..
    Monesta muusta asiasta voin ottaa elämässä paineita mutta käsitöistä-en todellakaan.
    Tämä on silkkaa hupia ja ruusuilla tanssimista.

    Ps.pitäähän neulojalla lankoja reilusti olla montaa väriä ja laatua,enpä viitsi omia r.p.mallejani,lehtiä tai pakkauksia edes laskea..

    VastaaPoista